Toon:
×

Maak kans op een reischeque t.w.v. € 250,-

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang de beste golfdeals! Maak bovendien kans op een reischeque
t.w.v. € 250,-.

Door je in te schrijven ga je akkoord met onze privacy policy en actievoorwaarden.

De persoonlijke favoriet van…

Wat vinden onze eigen medewerkers eigenlijk de beste hotels of banen uit ons aanbod?

We horen vaak dat onze klanten daar erg benieuwd naar zijn. Daarom introduceren wij De persoonlijke favoriet van... waar je onze favorieten kunt lezen.

Asia Gardens, a Royal Hideaway Hotel

De persoonlijke favoriet van Linda Booms (48), sales medewerker:
'Asia Gardens, a Royal Hideaway Hotel in Spanje: wat een geweldige ervaring vond ik dit hotel! Ik waande me even in Aziatische sferen. Een sfeervol hotel met prachtige tropische tuin waar we heerlijk tot rust kwamen.’

Las Arenas Balneario Resort

De persoonlijke favoriet van Natascha Pereira (44), sales manager:
'Las Arenas Balneario Resort in Spanje: Valencia vond ik een echte aanrader en in combinatie met dit hotel was het een feestje. We hadden een kamer met prachtig uitzicht op zee. Doen!'

Barrière Le Naoura

De persoonlijke favoriet van Marjolein Floor (40), sales medewerker:
'Barrière Le Naoura in Marokko: wat mij betreft is dit dé plek waar je moet zijn in Marrakesh! Heerlijke bedden en met de lekkerste couscous van Marokko. Na een bezoek aan het drukke hart van Marrakesh, wandel je zo weer terug naar deze oase, waar geen enkel stadsgeluid te horen is.’

Steigenberger Golf Resort El Gouna

De persoonlijke favoriet van Karin Dekker (53), sales medewerker:
'Steigenberger Golf Resort El Gouna in Egypte: vóór het heerlijke diner hebben we op het terras genoten van het uitzicht over de lagune en de geweldige zonsondergang. Tip: bezoek de toren bij de golfbaan. We hadden een spectaculair uitzicht over El Gouna. Ook het levendige centrum van El Gouna ’s avonds raad ik van harte aan.'

Weinromantikhotel Richtershof

De persoonlijke favoriet van Linda Rol (45), sales medewerker::
'Weinromantikhotel Richtershof in Duitsland: We reden langs de wijnranken naar het hotel. Super mooi. We werden door het personeel vriendelijk begroet en in de watten gelegd. Grote verrassing was de enorme wijnkelder en het feit dat over alles tot in de puntjes is nagedacht. Ik kom graag nog ‘ns terug.'

Royal Ostend

De persoonlijke favoriet van Matthijs Hermsen (53), operationeel directeur, hcp 12:
'Royal Ostend in België: een echte linksbaan ‘dichtbij’ huis met goed onderhouden fairways en bunkers. De greens waren bijzonder snel en het was net alsof we op een tapijtje liepen, zo zacht. Op het terras van het clubhuis hebben we heerlijk gegeten. Genoten van deze topbaan!'

Landgoed De Uitkijk

De persoonlijke favoriet van Corine Schouten (49), marketing medewerker, hcp 27.6:
'Landgoed De Uitkijk in Overijssel: wat een ongelofelijk leuk hotel! Gezellig restaurant en dito terras. De ligging vind ik echt prachtig en wat een aardige mensen. Hier glijdt alle drukte van je af en ervaar je natuur, rust en gastvrijheid. Je bent ook zó in het gezellige Deventer. Toplocatie in prachtige regio!'

Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa

De persoonlijke favoriet van Wendy Dorst (52), sales medewerker:
'Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa in Spanje: wat een fijn hotel. Mooie, rustige kamers en 's morgens een lekker ontbijt. Genoeg aanbod voor het avondeten en alle restaurants zijn dik in orde. Er is een zwembad met grote fitnessruimte. Kortom, alles was subliem!'

SO/ Sotogrande

De persoonlijke favoriet van Annet van der Vlugt (54), sales medewerker:
'SO/ Sotogrande in Spanje: een fantastische plek! Prachtige tuin met olijf- en mandarijnbomen en heerlijke zitjes. Opvallend ruime, lichte kamers met unieke details van ontwerpster Dolores Cortes. Aanrader: de zalm van de grill in het clubhuis!'

Souillac Golf & Country Club

De persoonlijke favoriet van Ronald Brandt (65), grafisch vormgever, hcp 32.5:
'Souillac Golf & Country Club in Frankrijk: samen met vrienden hier 10 nachten doorgebracht. Als je net als wij van vrijheid, natuur, rust, ruimte en oude middeleeuwse stadjes houdt, ben je hier als een vis in het water. En met de eigen, fraaie bosbaan met smalle fairways en flinke hoogteverschillen voor de deur kon onze vakantie niet meer stuk.'

Kilspindie GC

De persoonlijke favoriet van Ruben Luijt (28), marketing medewerker, hcp 3:
'Kilspindie GC in Schotland: aan de beroemde Scotland’s Golf Coast speelden we op deze prachtige klassieke linksbaan. Pal aan zee, korte holes, potbunkers en met traditionele Schotse sfeer in het clubhuis. Vooral hole 8, een par 3 over het strand, is een hole die ik nooit zal vergeten.'

Melia Hacienda del Conde

De persoonlijke favoriet van Amanda Lieuwen (39), sales medewerker:
'Melia Hacienda del Conde op Tenerife: wauw, wat een prachtige ligging heeft dit hotel: uitzicht op zee, de kliffen en de golfbaan. Hier kun je echt tot rust komen, een duik nemen in het zwembad, genieten van de zon op één van de zonnedekken of lekker ontspannen in de wellness. Ook heerlijk gegeten in het buffetrestaurant met veel keuze.'

Romantik Hotel Platte

De persoonlijke favoriet van Simone Luijt (56), customer relations, hcp 11.9:
'Romantik Hotel Platte in Duitsland: hier hebben we een paar dagen het 'gemütliche' Sauerland en goede Duitse leven ervaren. De heer Platte senior kwam nieuwsgierig iedere avond even vragen of we het wel naar ons zin hadden en iedere avond konden wij dat met alle plezier bevestigen. De golfbaan Repetal Südsauerland zo aan de overkant van de weg is ook wel heel fijn en gemakkelijk.'

Citrus La Forêt

De persoonlijke favoriet van Sandy Harrewijne (50), sales medewerker, hcp 22.9:
'Citrus La Forêt in Tunesië: in november in een heerlijk najaarszonnetje deze baan gespeeld. Wat een topbaan met glooiingen en doglegs. Zeer uitdagend! En daarbij nog het warme welkom en de gastvriendelijkheid van de gehele staf van Citrus Golf, echt wow, wat een fantastische ervaring was dit!'

Hotel Mooirivier

'Hotel Mooirivier in Overijssel: mooie locatie in sfeervolle omgeving. Het eten in het restaurant (zowel ontbijt als diner) is erg goed. Dit in combinatie met het vriendelijke personeel en de luxueuze uitstraling zorgt ervoor dat dit één van mijn beste hotelervaringen in Nederland is.'

Lindner Wiesensee

De persoonlijke favoriet van Mireille Smits (52), content manager website, hcp 54:
'Lindner Hotel Wiesensee in Duitsland: schitterend gelegen, geen poeha en alles binnen handbereik. Lekker ruime kamers, prachtig zicht op het meer vanaf het terras of vanuit het restaurant en een fraaie golfbaan naast de deur. Het Italiaanse buffet smaakte heerlijk, maar ik ben ook zeer benieuwd naar het vleesrestaurant. De vogels en kikkers maakten me wakker. Echt bijkomen hier. Ik zeg: gaan!'

Barrière Le Westminster

De persoonlijke favoriet van Channa Fernandez (51), medewerker boekhouding, hcp 53.2:
'Barrière Le Westminster aan de Côte d'Opale in Frankrijk: wat een heerlijk verblijf in dit prachtige hotel. 's Ochtends golfen op de vlakbij gelegen banen. 's Middags op een terrasje op de boulevard van Le Touquet-Paris-Plage een lokale wijn proeven en 's avonds genieten van een Michelin-sterrendiner in het restaurant Le Pavillon. Dit is genieten met een grote G.'

Lees hieronder meer persoonlijke favorieten...

La Zambra Hotel by Hyatt

De persoonlijke favoriet van Natascha Pereira (44), sales manager:
'La Zambra Hotel by Hyatt in Spanje: wat was dit een feestje en wat een kamers! Het ademt zo een rust uit dat je niet anders kunt dan relaxen en genieten. We zijn enorm verwend in restaurant Picador met een overheerlijk wijn- en spijsdiner!'

Cascade Wellness Resort

De persoonlijke favoriet van Marjolein Floor (40), sales medewerker:
'Cascade Wellness Resort in Portugal: bij aankomst maakten we al een vreugdedansje, wat een entree! Ik weet niet wat ik nu het fijnst vond: de heerlijke kamer, het verrukkelijke eten, de rust bij het prachtige zwembad, het spectaculaire uitzicht… We hebben ‘n heerlijke vakantie gehad.’

Hotel Angels am Fruchtmarkt

'Hotel Angels am Fruchtmarkt in Duitsland: prima hotel in het centrum van St. Wendel en dichtbij de golfbaan St. Wendel. Heerlijk gegeten in het hotel en het uitgebreide ontbijt was ook goed. Je zit middenin de stad en loopt zo de stad in voor een drankje of een boodschap!'

Bogogno Golf Resort

De persoonlijke favoriet van Simone Luijt (56), customer relations, hcp 11.9:
'Bogogno Golf Resort in Italië: wat hebben we hier genoten op het terras bij het restaurant met waanzinnig uitzicht over 2 super golfbanen en de bergen op de achtergrond. Heerlijk de hele dag buiten geleefd en genoten van de Italiaanse charme van dit resort en, niet te vergeten, het aardige personeel.'

Cascade Wellness Resort

Personeel

Castillo Hotel Son Vida

'Castillo Hotel Son Vida op Mallorca: ik was onder de indruk van dit hotel. Erg stijlvol. Door de ligging op een berg heb je een prachtig uitzicht over de baai en de stad. We hebben heerlijke wijn in de bar gedronken en er 2 x gegeten: 1 x à la carte en 1 x buffet. Zelden zo'n luxe buffet gezien met zelfs halve kreeften!'

Hotel Winselerhof

'Hotel Winselerhof in Limburg: wat een prachtig hotel en wat ligt het mooi. Het vele groen, de rust en de omgeving spreken mij erg aan. Bij lekker weer is het binnenhof ook een terras waar je heerlijk wat kunt eten of drinken. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant dat er ook heel sfeervol uitziet. Een aanrader!'

Penha Longa Resort

De persoonlijke favoriet van Marleen Uphoff (47), sales medewerker:
'Het Penha Longa Resort in Portugal: geweldig golfresort met een ideale ligging vlakbij Sintra en Lissabon. Ik vond de service fantastisch en de kamers prachtig. Eten in restaurant Arola vond ik een onvergetelijke ervaring. Hier wil elke golfer naartoe!'

The Westin La Quinta Golf Resort & Spa

De persoonlijke favoriet van Natascha Pereira (44), sales manager:
'The Westin La Quinta Golf Resort & Spa in Spanje: wat hebben we genoten van het uitzicht over de eigen 27-holesbaan, de bergen, Marbella en de zee vanaf het balkon van onze smaakvol gerenoveerde kamer. Alles wat je van een golfresort verwacht en meer!'