Toon:

Klantenservice

Uiteraard staan wij ook tijdens uw vakantie voor u klaar!

Personeel

Bereikbaarheid
Voor vragen of problemen kunt u ons van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur bereiken op telefoonnummer +31 (0)23 5615305. Het kan voorkomen dat deze tijden ingekort of uitgebreid worden. De actuele bereikbaarheidstijden vindt u altijd rechts bovenaan op onze website. Per e-mail kunt u onze afdeling Customer Relations bereiken via customer.relations@pinhigh.com.

In geval van calamiteiten die niet kunnen wachten tot onze kantoortijden kunt u ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)411 650787 (24 uur per dag bereikbaar).

Klachten ter plaatse
Pin High gaat met de grootst mogelijke zorg te werk. Mocht u een klacht hebben die ter plaatse niet naar behoren wordt opgelost, meldt u dit dan onmiddellijk aan ons. Wij kunnen dan nog tijdens uw verblijf passende maatregelen nemen. Uiteraard vergoeden wij alle in dit verband gemaakte communicatiekosten.

Na thuiskomst een klacht indienen?
Mocht u tijdens uw vakantie een probleem ondervinden en wordt dit ter plaatse of door Pin High niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u tot uiterlijk twee maanden na thuiskomst een schriftelijke klacht indienen. U kunt onze afdeling Customer Relations per e-mail bereiken via customer.relations@pinhigh.com. Binnen een maand vindt een inhoudelijke behandeling van de klacht plaats, geheel conform ANVR-richtlijnen.

Indien u niet aan de meldingsplicht en klachtrapportage heeft voldaan en ons zo niet in de gelegenheid heeft gesteld om tekortkomingen te verhelpen, kan uw eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. Klachten die na twee maanden worden ingestuurd worden niet in behandeling genomen.

Voor meer informatie over klachtenafhandeling verwijzen wij u naar de ANVR-Reisvoorwaarden en ANVR-Boekingsvoorwaarden.