Toon:
×

Maak kans op een reischeque t.w.v. € 250,-

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang de beste golfdeals! Maak bovendien kans op een reischeque
t.w.v. € 250,-.

Door je in te schrijven ga je akkoord met onze privacy policy en actievoorwaarden.

Klantenservice

Uiteraard staan wij ook tijdens je vakantie voor je klaar!

Bereikbaarheid
Voor vragen of problemen kun je ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)23-561 53 05. Op onze pagina Contactgegevens lees je wanneer wij telefonisch bereikbaar zijn. Per e-mail kun je onze afdeling Customer Relations bereiken via customer.relations@pinhigh.com.

In geval van calamiteiten die niet kunnen wachten tot onze kantoortijden kun je ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)411 650787 (24 uur per dag bereikbaar).

Personeel

Klachten ter plaatse
Pin High gaat met de grootst mogelijke zorg te werk. Mocht je een klacht hebben die ter plaatse niet naar behoren wordt opgelost, meld dit dan onmiddellijk aan ons. Wij kunnen dan nog tijdens jouw verblijf passende maatregelen nemen. Uiteraard vergoeden wij alle in dit verband gemaakte communicatiekosten.

Na thuiskomst een klacht indienen?
Mocht je tijdens je vakantie een probleem ondervinden en wordt dit ter plaatse of door Pin High niet naar tevredenheid opgelost, dan kun je tot uiterlijk twee maanden na thuiskomst een schriftelijke klacht indienen. Je kunt onze afdeling Customer Relations per e-mail bereiken via customer.relations@pinhigh.com. Binnen een maand vindt een inhoudelijke behandeling van de klacht plaats, geheel conform ANVR-richtlijnen.

Indien je niet aan de meldingsplicht en klachtrapportage hebt voldaan en ons zo niet in de gelegenheid hebt gesteld om tekortkomingen te verhelpen, kan jouw eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. Klachten die na twee maanden worden ingestuurd worden niet in behandeling genomen.

Voor meer informatie over klachtenafhandeling verwijzen wij je naar de ANVR-Reisvoorwaarden en ANVR-Boekingsvoorwaarden.